Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.Ст.30 ЗУ " Про Освіту"
Умови доступності для навчання осіб з ООП
Відповідно до висновків ІРЦ, заяв батьків, нормативно-правових актів, що регулюють питання організації інклюзивного навчання, з метою забезпечення доступу до здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами, в нашому закладі освіти у 2023-2024 н.р. запроваджене інклюзивне навчання у 4 класах.
У закладі постійно створюються умови для безперешкодного доступу до території та приміщень, наявна відповідна навчально-матеріальна база та кадрове забезпечення. Діти з особливими освітніми потребами мають можливість відвідувати індивідуальні корекційно-розвиткові заняття.
Основні приміщення закладу мають природне освітлення. Стіни приміщень пофарбовані у світлі тони; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі та віконні рами – білі. У закладі дотримується повітряно-тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.
Відповідність вимогам |
Фактичні показники |
Прилегла територія (відповідність вимогам ДБН 360, ДБН Б.2.4.-1, ВСН 01., ДБН В.».2-17:2006) |
Прилегла територія закладу освіти має асфальтоване покриття. Стан – задовільний. |
Наявність зони для висадки МГН |
В наявності |
Наявність місця для паркування транспорту |
В наявності |
Наявність пандуса (ів) |
Ні (планується у 2024 році за умови фінансування) |
Наявність кнопки виклику |
В наявності |
Відповідність вхідних дверей тип дверей (автоматизовані/ неавтоматизовані) |
Неавтоматизовані. Розмір вхідних дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення |
Відповідність сходів, перил |
Забезпечено візуальне (жовтим кольором) попередження на початку та в кінці сходових маршів (кольорові маркувальні смуги) та на ганку головного входу |
Наявність санвузлів, пристосованих для користування МГН |
Немає |
Доступність навчальних аудиторій та приміщень загального користування (коридори, їдальні). Наявність елементів розумного пристосування для потреб МГН |
|