A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Підліснівський ліцей Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області

МО класних керівників

Основні напрямки роботи методичного об'єднання класних керівників Підліснівського ліцею:

- всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;

- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців;

- виховання особистості як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формування у учня бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;

- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;

- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;

- виховання учня як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;

- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.


Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

- організовує колективне планування і аналіз життєдіяльності класних колективів;

- бере участь у реалізації програми підвищення професійного рівня педагогів з питань виховання та методики виховання;

- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

- організовує вивчення та запровадження класними керівниками інноваційних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

- спрямовує роботу класних керівників на реалізацію творчого потенціалу та пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень;

- координує виховну діяльність класних колективів;

- організовує обмін позитивним педагогічним досвідом у досягненні виховних результатів;

- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів;

- оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед

адміністрацією  ліцею про заохочення класних керівників.


Документація методичного об'єднання класних керівників:

- річний план роботи методичного об'єднання;

- список членів методичного об'єднання;

- протоколи засідань методичного об'єднання;

- аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.


Завдання класного керівника:

1.Пам’ятати, що життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.

2. Намагатися якомога більше готувати учнів школи до сучасного життя та діяльності, формувати їх життєві компетентності, що дають можливість самовизначитися, сміливо зустрітися з дійсністю, зайняти своє місце у житті.

3. Розвивати в учнів здібності, що допоможуть їм досягти успіху в сучасному світі, зокрема:

· Швидко діяти в нестандартних ситуаціях. (сучасна діяльність вимагає від людей діяти в умовах ліміту часу, в ситуаціях, коли бракує досвіду);

· Вчитися все життя (під час своєї діяльності необхідно самостійно набувати нових знань).

· Працювати в сучасних інформаційних системах (інформаційні технології є джерелом та засобом спілкування. Без уміння працювати з інформаційними технологіями неможливо діяти й бути успішним), уміти здобувати, аналізувати інформацію отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.

· Вступати в комунікацію (вміти вислухати, зрозуміти, довести свою думку до співрозмовника), вміти працювати в команді.

· Бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе.

· Критично мислити.

· Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем.

· Генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.

· Вміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій.

· Цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави.

· Бережно ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності.

· Бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.


Золоті правила класного керівника

/Files/images/Скоро-в-школу.jpg

1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
4. Учитель має бути веселим, жартівливим.
5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
6. Учитель має бути доброзичливим.
7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
8. Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
9. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
10.Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
11.Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
12.Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
13.Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора