МО класних керівників
Основні напрямки роботи методичного об'єднання класних керівників Підліснівського ліцею:
- всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців;
- виховання особистості як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;
- формування у учня бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;
- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;
- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;
- виховання учня як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- організовує колективне планування і аналіз життєдіяльності класних колективів;
- бере участь у реалізації програми підвищення професійного рівня педагогів з питань виховання та методики виховання;
- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
- організовує вивчення та запровадження класними керівниками інноваційних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- спрямовує роботу класних керівників на реалізацію творчого потенціалу та пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень;
- координує виховну діяльність класних колективів;
- організовує обмін позитивним педагогічним досвідом у досягненні виховних результатів;
- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів;
- оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед
адміністрацією ліцею про заохочення класних керівників.
Документація методичного об'єднання класних керівників:
- річний план роботи методичного об'єднання;
- список членів методичного об'єднання;
- протоколи засідань методичного об'єднання;
- аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.
Завдання класного керівника:
1.Пам’ятати, що життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.
2. Намагатися якомога більше готувати учнів школи до сучасного життя та діяльності, формувати їх життєві компетентності, що дають можливість самовизначитися, сміливо зустрітися з дійсністю, зайняти своє місце у житті.
3. Розвивати в учнів здібності, що допоможуть їм досягти успіху в сучасному світі, зокрема:
· Швидко діяти в нестандартних ситуаціях. (сучасна діяльність вимагає від людей діяти в умовах ліміту часу, в ситуаціях, коли бракує досвіду);
· Вчитися все життя (під час своєї діяльності необхідно самостійно набувати нових знань).
· Працювати в сучасних інформаційних системах (інформаційні технології є джерелом та засобом спілкування. Без уміння працювати з інформаційними технологіями неможливо діяти й бути успішним), уміти здобувати, аналізувати інформацію отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.
· Вступати в комунікацію (вміти вислухати, зрозуміти, довести свою думку до співрозмовника), вміти працювати в команді.
· Бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе.
· Критично мислити.
· Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем.
· Генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.
· Вміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій.
· Цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави.
· Бережно ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності.
· Бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.